Городоцька територіальна громада

Житомирська область, Житомирський район

Формування Ради з питань ВПО при виконавчому комітеті Городоцької селищної ради

Дата: 25.02.2025 16:40
Кількість переглядів: 7

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 4 серпня 2023 року № 812 „Про затвердження Типового положення про Раду з питань внутрішньо переміщених осіб” оголошується про початок відбору кандидатів для формування Ради з питань внутрішньо переміщених осіб при виконавчому комітеті  Городоцької селищної ради.

Рада з питань внутрішньо переміщених осіб при виконавчому комітеті Городоцької селищної ради cтворюється як консультативно-дорадчий орган для: участі у реалізації державної політики у сфері забезпечення та захисту прав та інтересів ВПО, сприяння діяльності Городоцької громади у розвитку ефективних механізмів адаптації та інтеграції переселенців. Стати членом Ради запрошують:

- внутрішньо переміщених осіб за місцем фактичного проживання яких згідно з довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи є один з населених пунктів Городоцької селищної територіальної громади;
- представників громадських об’єднань, в статуті яких визначено, що їхня діяльність спрямована на забезпечення та захист прав внутрішньо переміщених осіб.

Склад Ради утворюється у кількості 18 осіб, з яких чисельність представників виконавчого комітету Городоцької селищної ради становить шість осіб, внутрішньо переміщених осіб — дев’ять осіб та представників громадських об’єднань, які провадять діяльність у сфері забезпечення та захисту прав внутрішньо переміщених осіб — три особи. Відбір членів Ради здійснюється на підставі поданих до виконавчого комітету внутрішньо переміщеними особами та представниками громадських об’єднань документів в електронній (сканованій) та/або паперовій формі, а саме:

- заяви у довільній формі;
- мотиваційний лист кандидата, в якому викладаються обґрунтування для обрання його до складу Ради;
- документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або відображення в електронній формі інформації, що міститься у документах, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, сформованих засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) або єДокумент;
- документа про освіту (за наявності);
довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або електронної довідки, яка підтверджує факт внутрішнього переміщення і взяття на облік такої особи, на електронному носії, критерії якого підтримують використання мобільного додатка Порталу Дія (Дія) (за наявності технічної можливості). для представників громадських об’єднань;

- листа громадського об’єднання щодо включення до складу Ради представника громадського об’єднання;
копії статуту (положення) та/або свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання для підтвердження, що його діяльність спрямована на забезпечення та захист прав внутрішньо переміщених осіб.

Документи щодо включення осіб до складу Ради подаються до відділу надання соціальних послуг.

За більш детальною інформацією звертатися за номером: +380 50 809 27 93 Неля САЛТАВЕЦЬ.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень