Корисна інформація для платників податків
Корисна інформація для платників податків
Інформація I
Руслан Кравченко: Маємо перші позитивні результати роботи консультаційних центрів з питань розблокування податкових накладних
Державна податкова служба інформує, що на сьогодні в органах ДПС діють 29 консультаційних центрів, які надають комплексну допомогу платникам у питаннях розблокування податкових накладних та виведення підприємств з категорії ризикових.
Про це Голова ДПС Руслан Кравченко заявив під час зустрічі з 130 представниками бізнесу, бізнес-асоціацій та громадських організацій Львівщини, в якій також взяв участь начальник Львівської ОВА Максим Козицький.
За словами керівника Служби, такі центри користуються попитом серед бізнесу. Зокрема, лише на Львівщині трохи більше, ніж за півтора тижні розблоковано 3835 податкових накладних.
«Ми прагнемо максимально допомагати. Але якщо хтось, наприклад, буде реєструвати памперси, а на виході – зерно, будемо блокувати. Загалом з початку року кількість заблокованих накладних скоротилася до 0,44 %, майже 9 тис. підприємств виведені з переліку ризикових», – підкреслив Руслан Кравченко.
Для системного вирішення проблем податківці вже напрацьовують пакет змін щодо підвищення ефективності роботи СМКОР.
Крім того, Голова ДПС акцентував увагу на виконанні ДПС рішень суду.
«Моя позиція незмінна – я прихильник досудового врегулювання суперечок. Але якщо суд ухвалив рішення – податкова має його виконувати. Це принцип, якого дотримується вся команда», – наголосив Руслан Кравченко.
Він також зазначив, що враховуючи численні пропозиції бізнесу, в ДПС активно працюють над внесенням змін до критеріїв віднесення підприємств до Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства.
Учасники зустрічі також обговорили питання:
скорочення кількості податкових інспекцій та проблеми, які через це виникли,
податкові перевірки,
підвищення функціональності Електронного кабінету платника податків.
Фото1
Інформація II
Олександр М`ясковський: 99,43 % податкових накладних реєструються автоматично
Створення сприятливих умов для ведення бізнесу, покращення обізнаності платників податку щодо причин зупинення реєстрації податкових накладних та порядку подання таблиці даних платника податку на додану вартість – є одне з пріоритетних завдань податкової служби області. З цією метою в Головному управлінні ДПС у Житомирській області, за дорученням Голови ДПС України Руслана Кравченка, почав свою роботу Консультаційний центр, де кожен суб’єкт господарювання може отримати інформаційну підтримку та допомогу.
Роботу Консультаційного центру (далі – Центр) забезпечують кваліфіковані працівники податкової служби області. На сьогодні ними вже проведено 162 консультаційних заходи, включаючи особисті зустрічі, семінари та телефонні консультації.
«Результатом активної роботи Центру є зменшення показника блокування податкових накладних, станом на середину лютого цей показник зменшився майже втричі. Крім того, 99,43 % податкових накладних/розрахунків коригування реєструються автоматично, що свідчить про налагоджену ефективну комунікацію податкової служби з бізнесом та комплексний підхід до вирішення проблем кожного платника» - підбиваючи перші підсумки зазначив очільник Головного управління ДПС у Житомирській області Олександр М`ясковський.
За його словами, окрема робота ведеться щодо запобігання зупинення податкових накладних системою СМКОР, зокрема подання таблиць даних платника податку на додану вартість. Завдяки проведеним заходам на сьогодні враховано майже 90% таблиць даних платника податку на додану вартість, що на 54% більше, ніж середній показник 2024 року.
«Налагодження дієвої взаємодії податкової служби з представниками бізнесу та громадськості в пріоритеті роботи податкової служби Житомирщини. Ми завжди відкриті до діалогу та прагнемо, щоб бізнес працював комфортно, без зайвих перешкод та блокувань!» - додав Олександр М`ясковський.
Нагадаємо, що робота Центру здійснюється за адресою: м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7 та за телефонами: (097) 001 18 57, (093) 421 37 90, (0412) 413 876, (0412) 413 882, 0 800 505 521.
Робота в цьому напрямку триває.