Городоцька територіальна громада

Житомирська область, Житомирський район

ОГОЛОШЕННЯ конкурсу на заміщення вакантної посади  спеціаліста з питань військового обліку, цивільного захисту населення та взаємодії з правоохоронними органами Городоцької селищної ради

Дата: 21.01.2022 12:00
Кількість переглядів: 394

ПОВІДОМЛЕННЯ

про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади 

спеціаліста з питань військового обліку, цивільного захисту населення та взаємодії з правоохоронними органами Городоцької селищної ради

Основні вимоги до професійно-кваліфікаційного рівня кандидатів:

- громадянство України;

- вища освіта не нижче ступеня бакалавра;

-вільне володіння державною мовою, вміння нею спілкуватися;

-володіння комп’ютерною технікою та основними програмами роботи на комп’ютері;

-знання нормативно-правових актів у сфері діяльності органів місцевого самоврядування;

-необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики;

- без вимог до стажу роботи

Перелік необхідних документів на участь у конкурсі:

1. Заява про участь у конкурсі;

2. Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних даних;

3. Заповнена особова карта (форма П-2ДС);

4. Фотокартки розміром (4 х 6 см)– 2 шт.;

5. Копія паспорта та ідентифікаційного номеру;

6. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

7. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

8. Довідка про допуск до державної таємниці (у разі наявності);

10. Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби.

Крім подання вищевказаних документів, на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції необхідно заповнити електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру) за минулий рік за формою, відповідно до Закону України «Про запобігання  корупції».

Детальнішу інформацію з питань проведення конкурсу можна отримати в робочі дні за адресою Городоцької селищної ради: вул. Поштова, 23 смт. Городок, Житомирський р-н, Житомирська обл., 12265, тел: 063 367 69 44.

 

Терміни подання документів від претендентів на вакантну посаду протягом 30 календарних днів від дня оголошення проведення конкурсу до 17:15 год. 21 лютого 2022 р.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень