Городоцька селищна рада оголошує конкурс
Додаток 2
до розпорядження селищного голови
від 16.06.2021 року № 79-ОД
ПОВІДОМЛЕННЯ
про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади
начальника відділу землевпорядкування, містобудування, архітектури, будівництва, благоустрою території, комунальної власності та екології
Основні вимоги до професійно-кваліфікаційного рівня кандидатів:
-громадянство України;
-освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
- -стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та/або державній службі чи стаж роботи у сфері управління не менше 2 років;
-володіння державною мовою;
-знання нормативно-правових актів у сфері діяльності органів місцевого самоврядування, Конституції України, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про запобігання корупції»;
-знання основних програм роботи на комп'ютері;
-необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають наступні документи:
-заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;
-заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
-дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
-копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
-копію документа, який посвідчує особу;
-автобіографія;
-копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня (характеристики, рекомендації, тощо).
Детальнішу інформацію з питань проведення конкурсу можна отримати за адресою Городоцької селищної ради: вул. Поштова, 23 смт. Городок, Радомишльський р-н, Житомирська обл., 12265, тел: 063 367 69 44.
Терміни подання документів від претендентів на вакантні посади - протягом 30 календарних днів від дня оголошення проведення конкурсу.