Городоцька територіальна громада

Житомирська область, Житомирський район

Городоцька селищна рада оголошує конкурс від 05.05.2021 на заміщення вакантних посад начальника відділу землевпорядкування..., головного спеціаліста - юрисконсульта

Дата: 06.05.2021 12:32
Кількість переглядів: 1466

ПОВІДОМЛЕННЯ

про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад

начальника відділу землевпорядкування, містобудування, архітектури, будівництва, благоустрою території, комунальної власності та екології та головного спеціаліста - юрисконсульта Городоцької селищної ради

 

 Основні вимоги до професійно-кваліфікаційного рівня кандидатів:

-громадянство України;

-освіта відповідного професійного спрямування  за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;

- -стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та/або державній службі чи стаж роботи у сфері управління не менше 2 років – для начальника відділу;

-повна вища освіта за спеціальністю «правознавство» за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра та спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років – для головного спеціаліста - юрисконсульта;

-володіння державною мовою;

-знання нормативно-правових актів у сфері діяльності органів місцевого самоврядування в галузі соціального захисту, Конституції України, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про запобігання корупції»;

-знання основних програм роботи на комп'ютері;

-необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики.

-граничний вік  кандидатів 60 років для чоловіків і 55 років для жінок.

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають наступні документи:

 

-заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;

-заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

-дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

-копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;

-копію документа, який посвідчує особу;

-автобіографія;

-копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня (характеристики, рекомендації, тощо).

Детальнішу інформацію з питань проведення конкурсу можна отримати за адресою Городоцької селищної ради: вул. Поштова, 23 смт. Городок, Радомишльський р-н, Житомирська обл., 12265, тел: 063 367 69 44.

 

 

Терміни подання документів від претендентів на вакантні посади - протягом 30 календарних днів від дня оголошення проведення конкурсу.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень